Connect with us

Video Games

Tygodnik Steam Deck: Wrażenia z talii Steam Elden Ring Shadow of the Erdtree, data DQ III HD 2D, weryfikacja talii Kingdom Hearts i więcej aktualności

Published

on

Witamy w dzisiejszym wydaniu tygodnika Steam Deck. Nie sądziłem, że w tym tygodniu będzie wiele nowości, ale Nintendo Direct, zgodnie z oczekiwaniami, udowodniło mi, że się myliłem na wielu frontach. Większość dołączonych gier innych firm pojawi się także na PC, a we wszystkie będę grać na Steam Deck. Oprócz wiadomości od osób trzecich Nintendo Direct, w tym tygodniu ukazało się kilka godnych uwagi premier gier, w tym moje wczesne wrażenia z Steam Deck na temat dużego rozszerzenia Elden Ring. Przejdźmy najpierw do recenzji i wrażeń.

Recenzje i wrażenia z gier Steam Deck

ELDEN RING Wrażenia z pokładu parowego Shadow of the Erdtree

Grając w ELDEN RING na Xbox Series X, PC, Steam Deck i PS5 w roku, w którym została wydana, zacząłem skupiać się głównie na grze na Steam Deck. Chociaż nie działa tak dobrze na Xbox Series X z VRR ani podczas grania w wersję na PS4 na PS5, podobało mi się, jak dobrze wyglądało i grało się natywnie na Steam Deck. Kiedy ogłoszono ELDEN RING Shadow of the Erdtree, najbardziej chciałem zobaczyć, jak nowe obszary sprawdzają się na handheldzie Valve i czy wprowadzono jakieś ulepszenia w porcie PC, których brakowało w momencie premiery. Mam teraz Steam Deck OLED i granie w ELDEN RING Shadow of the Erdtree w godzinach otwarcia z włączonym HDR było naprawdę niesamowite.

Oryginalna gra ELDEN RING na platformie Steam zapewniała bardziej spójne wrażenia niż gra na komputerze stacjonarnym, gdy Valve naprawiło problem z shaderem. Wciąż słyszę, jak znajomi, którzy mają najwyższej klasy komputery PC z procesorem 4090, nawet dzisiaj narzekają na przypadkowe zacinanie się. Na platformie Steam Deck nie udało mi się uruchomić gry ELDEN RING Shadow of the Erdtree przy zablokowanych 40 klatkach na sekundę bez nadmiernego pogorszenia jakości obrazu lub funkcji. Zdecydowałem się dążyć do zablokowanych 30 klatek na sekundę, które ograniczyłem za pomocą menu szybkiego dostępu Steam Deck. Włączyłem także HDR do grania na moim Steam Deck OLED. Biorąc pod uwagę kilka godzin, które spędziłem dzisiaj w ELDEN RING Shadow of the Erdtree na Steam Deck, w tym na wyświetlaczu LCD Steam Deck, poza jedną częścią, która spowodowała spadek wydajności poniżej 30 ze zbyt dużą liczbą efektów na kilka sekund, trzyma się osiąga dobre 30 klatek na sekundę i świetnie wygląda na małym ekranie. Większość ustawień pozostawiłem na wstępnym wykryciu, ale nieco obniżyłem cienie i oświetlenie wolumetryczne.

Oprócz tego, czego doświadczyłem na temat nowej grafiki i zawartości rozszerzenia, zalecam natychmiastowe włączenie nowych funkcji ekwipunku. Bardzo pomagają. Jeśli nie ukończyłeś jeszcze głównej gry, zmiana na finałowego bossa sprawi, że nieciekawa walka będzie znacznie lepsza. Mówię, że to niefajne, ale tak naprawdę stanowi to problem tylko w przypadku konfiguracji skupiających się na walce wręcz. Nadal uważam, że zmiana jest dobra. Więcej nie powiem, żeby nie spoilerować.

Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z ELDEN RING i jeszcze go nie kupiłeś, ale chcesz zagrać w tę grę na Steam Deck, polecam zaopatrzenie się w ELDEN RING Shadow of the Erdtree Edition, która zawiera grę podstawową i rozszerzenie. Kupno w ten sposób będzie tańsze niż kupowanie osobno dodatku, jak później sprawdzimy, jak kształtowały się ceny gier FromSoftware w Bandai Namco z DLC. Dostęp do DLC można uzyskać także nieco później.

Potrzebuję więcej czasu, aby zrobić pełną recenzję ELDEN RING Shadow of the Erdtree na Steam Deck, ale jak na razie jest ona bardzo obiecująca, gdy gram w nią offline, i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak większa część rozszerzenia będzie wyglądać na urządzeniu przenośnym Valve . Nie testowałem go jeszcze online, ale mogę śmiało powiedzieć, że ELDEN RING Shadow of the Erdtree wygląda jak dotąd wspaniale na Steam Deck OLED i nie mogę się doczekać, aż będę w równym stopniu zszokowany tym, jak dobrze wygląda, jak i sfrustrowany nieuniknionym bossem ściany, na które wpadam.

Kronika Eiyudena: Recenzja portu na pokładzie parowym Stu Bohaterów

Jakiś czas temu recenzowałem grę na Nintendo Switch i znalazłem uroczego, duchowego następcę klasycznej serii, którą powaliły istotne problemy techniczne. Cóż, miałem teraz okazję zagrać w tę grę na Steam Deck i chociaż nie posunę się tak daleko, aby powiedzieć, że jest całkowicie pozbawiona problemów, to dzień i noc. Śmiem twierdzić, że tutaj można cieszyć się grą. A to oznacza, że ​​mogę trochę więcej porozmawiać z grą, więc to zrobię.

Ta gra jest oczywiście finansowaną przez społeczność, długo oczekiwaną kontynuacją, stworzoną przez niektórych twórców oryginalnej gry, w tym twórcę serii Yoshitakę Murayamę, który niestety zmarł kilka miesięcy przed premierą tej gry. Można sobie tylko wyobrazić, pod jaką presją musiał znajdować się zespół, aby przy tak ograniczonym budżecie spełnić nadzieje i marzenia oddanej rzeszy fanów, i pod wieloma względami można to wszystko odczuć w efekcie końcowym. To najbardziej przypomina nową grę, jaką prawdopodobnie stworzymy, a do jej stworzenia najwyraźniej wykorzystano mnóstwo pasji, a nie wystarczające zasoby.

Mimo to, jeśli chcesz się otrząsnąć i zaakceptować fakt, że nigdy nie dorówna to pełnowymiarowej produkcji dużego wydawcy gier wideo u szczytu jej potęgi, myślę, że znajdziesz wiele do zaoferowania miłość w tej grze. Zbieranie wszystkich postaci jest tutaj tak samo przyjemne, jak w grach, nawet jeśli większości z nich brakuje uroku i użyteczności, na jakie możesz liczyć. Mamy tu do czynienia z naprawdę interesującym systemem walki, z którym będziesz musiał odpowiednio się zmierzyć. Ogólna historia nie jest szczególnie wspaniała i ma pewne trudności z ucieczką od cienia tego, co było wcześniej, ale jest na tyle wciągająca, że ​​nie pozwala ci się nudzić. Gra czasami jest lojalna wobec dwudziestopięcioletnich gier, co przynosi jej własną szkodę, ale jeśli o taki klimat Ci chodzi, myślę, że prawdopodobnie to wybaczysz.

Jeśli szukasz kontynuacji klasycznych gier, która może wygodnie spędzać czas z najlepszymi pozycjami z tej serii, może nie spełnić Twoich oczekiwań. Ale jeśli chcesz odzyskać trochę tej starej magii, w tej grze jest wystarczająco dużo wróżkowego pyłu, aby przenieść cię przez większą część drogi do Nibylandii. To gra przepełniona pasją, walcząca ze swoimi ograniczeniami, ale ostatecznie wyrażająca autentyczny wyraz i zawsze miło jest, gdy coś takiego pojawia się na tym świecie.

Wiadomości i zwiastuny

Najważniejsze wiadomości tygodnia pochodzą głównie z Nintendo Direct. Poniżej umieściłem moje ulubione.

Marvel vs. Capcom Fighting Collection może być dla mnie największą niespodzianką roku 2024 pod względem zapowiedzi. Tyle słyszałem o tych grach, ale nigdy nie miałem okazji w nie zagrać. Mając tę ​​kolekcję na Steamie, Switchu i PS4, na pewno w nią zagram. Na szczęście gry mają również funkcję przywracania kodu sieciowego. Obejrzyj zwiastun zapowiedzi od Capcom poniżej:

Capcom ogłosił także kolekcję Ace Attorney Investigations Collection na platformę Steam i konsole. Premiera na całym świecie odbędzie się 6 września, a zamówienia w przedsprzedaży są już dostępne. Chociaż pierwsza gra jest dostępna na urządzenia mobilne i DS, druga gra nigdy nie została wydana w języku angielskim. To się zmienia wraz z tą kolekcją. Jako wielki fan serii jestem podekscytowany możliwością ponownego odwiedzenia Ace Attorney Investigations i zagrania po raz pierwszy w drugą grę.

Farmagia od Xseed Games i Marvelous USA ukaże się 1 listopada wraz z anime. Gra o hodowli potworów z projektami postaci autorstwa Hiro Mashimy z Fairy Tail pojawi się również w fizycznej wersji na konsolach. Nie mogę się doczekać tego. Obejrzyj zwiastun poniżej:

A skoro już mowa o Hiro Mashimie, Fairy Tail 2 od Gust i Koei Tecmo ukaże się również w tym roku zimą na Steamie, PS5, PS4 i Switchu na całym świecie. Jest to kontynuacja gry Fairy Tail z 2020 roku na PS4, Switch i Steam. Obejrzyj zwiastun ogłoszenia poniżej:

Spike Chunsoft lokalizuje Natsu-Mon twentieth Century Summer Vacation na PC w sierpniu tego roku na platformie Steam. Gra przygodowa od Toybox i Millennium Kitchen również otrzyma DLC, gdy pojawi się na PC w języku japońskim jeszcze w tym miesiącu. Nigdy nie grałem w japońską wersję na Switcha, ale sprawdzę tę wersję na Steamie. Obejrzyj japoński zwiastun poniżej:

NIS America ogłosiło, że Phantom Brave: The Lost Hero na Steam, PS5, PS4 i Switch ukaże się w 2025 roku. To pierwsza nowa gra Phantom Brave od bardzo długiego czasu, w której występuje ponad 50 postaci z 300 umiejętnościami. Jest to turowa gra strategiczna bez siatki i nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak wygląda nowoczesna gra z tej serii.

Ku zaskoczeniu wszystkich, firma Bandai Namco wypuściła w tym tygodniu na Steam grę Baten Kaitos I & II HD Remaster. Zadebiutowała na Switchu w zeszłym roku i myślałem, że nie zostanie przeniesiona, biorąc pod uwagę zaangażowanie Nintendo i Monolith Soft. Ma wydanie na 1 miesiąc, zawierające cyfrowy artbook. Przeczytaj moją recenzję Switcha tutaj. Omówię także wersję Steam na Steam Deck.

Specjalny pakiet DLC Alice’s Adventures do gry PowerWash Simulator zostanie wydany 2 lipca i doda Alicję w Krainie Czarów do PowerWash Simulator na platformę Steam i konsole. Zawiera pięć lokalizacji, nowy strój i wiele więcej. Obejrzyj zwiastun z datą premiery poniżej:

Stray Gods: The Roleplaying Musical ma premierę DLC Orpheus za 9,99 dolarów 27 czerwca na Steamie i konsolach. Podstawowa wersja mi się podobała, więc sprawdzę tę, żeby zobaczyć, dokąd poprowadzi historię.

Level-5 wypuści wkrótce pierwszą dużą aktualizację zawartości dla Megaton Musashi W: Wired z 50% rabatem na Switchu i Steamie. Ta aktualizacja zawartości pojawi się w wersji 3.1.0, wprowadzając UFO Robot Grendizer i wiele więcej. Obejrzyj zwiastun aktualizacji poniżej:

Niesamowita gra Fate/Samurai Remnant otrzymała w tym tygodniu trzeci duży pakiet DLC w postaci Record’s Fragment: Bailong and the Crimson Demon. Poniżej możecie obejrzeć zwiastun premierowy DLC:

Premiera Beyond Good & Evil – twentieth Anniversary Edition odbędzie się 25 czerwca na platformie Steam i konsolach, oferując rozdzielczość 4K przy 60 klatkach na sekundę z ulepszoną grafiką, ulepszonym sterowaniem i nie tylko. Obejrzyj zwiastun poniżej:

Najlepsze zostawiłem na koniec dzięki zapowiedziom Square Enix z Nintendo Direct, w tym Fantasian Neo Dimension wprowadzającej ulepszoną wersję niesamowitej gry Apple Arcade na Steam i konsole, które są głównymi wiadomościami. Premiera nastąpi jeszcze w tym roku i będzie zawierać także nową opcję trudności.

Square Enix przerabia Romancing SaGa 2 na Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven i wygląda to niesamowicie. Premiera tego remake’u 3D zaplanowana jest na 24 października i będzie dostępna na Steamie, PS5 i Switchu. Dziwnie się czuje, że ten remake jest o wiele większą produkcją niż najnowsza gra z głównego nurtu, ale oto jesteśmy. Obejrzyj zwiastun poniżej:

Ostateczną zapowiedzią jest remake Dragon Quest III HD 2D, który ukaże się 14 listopada na Steamie, PS5, Xbox Series X i Switchu na całym świecie. Wygląda oszałamiająco, a remakei Dragon Quest I i II będą dostępne w 2025 roku.

Nowe gry Steam Deck zweryfikowane i grywalne na ten tydzień

Tylko kilka godnych uwagi gier w tym tygodniu w porównaniu z kilkoma ostatnimi tygodniami, ale niektóre mocne hity, takie jak No Rest for the Wicked (wciąż w to gram), Kingdom Hearts i inne, znajdują się w najnowszej partii gier testowanych przez Valve.

  • Załamanie anomalii – grywalne
  • ODLEWNIA – grywalna
  • KINGDOM HEARTS HD 1.5+2.5 ReMIX – zweryfikowane (przez czytnik TouchArcade Mor)
  • KINGDOM HEARTS HD 2.8 Prolog ostatniego rozdziału – zweryfikowany (przez czytnik TouchArcade Mor)
  • Mullet Mad Jack – zweryfikowany
  • Nie ma odpoczynku dla niegodziwych – zweryfikowane
  • Zwycięski post 10 2024 – zweryfikowany

Wyprzedaż gier Steam Deck, rabaty i oferty specjalne

W przyszłym tygodniu rozpocznie się wielka wyprzedaż na Steamie. Wcześniej możesz zdobyć gry Dragon Age w ramach nowej wyprzedaży franczyzowej Dragon Age Tutaj lub zgarnij Everspace 2 i więcej w wyprzedaży Games Made in Germany 2024 Tutaj.

To wszystko w tym wydaniu tygodnika Steam Deck. Jak zwykle, tutaj możesz przeczytać wszystkie nasze przeszłe i przyszłe relacje z Decków Steam. Jeśli masz jakieś uwagi na temat tej funkcji lub co jeszcze chciałbyś, abyśmy zrobili na pokładzie Steam, daj nam znać w komentarzach poniżej. Życzę wszystkim miłego dnia i dziękuję za przeczytanie.

This article was originally published on : toucharcade.com
Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Video Games

Secret Level: Kotaku review

Published

on

By

Amazon’s stunningly animated video game anthology is either a beautiful, impressive vehicle through which short stories are told or a soulless piece of high-C content, depending on the episode you watch.

The series was developed primarily by Blur Studio with help from Amazon’s MGM Studios. If Blur’s work on a few of these best movie trailers from the last decade, you will not be surprised that the animation of all 15 episodes is de facto beautiful. It’s a noticeable lack of heart and soul within the storytelling within the pursuit of high emotional prestige that lets down several episodes that, if cut, could have made for a more impressive series. Instead, we principally have 15 trailers, all with roughly the identical emotional beat, and only just a few of them manage to inform a story that does not feel like a very expensive business.

When I have a look at the covers of the 15-game anthology episodes, I’m still unsure why the show selected these stories to inform. However, I even have this theory: an Amazon series that may release an episode based on the corporate’s MMO game under the guise of a creative endeavor makes it easier to advertise. , short-lived hero shooter Sony has no intention of promoting anymore, however it clearly hoped that its next big hit on the live service could be a complete episode that plays like an prolonged theatrical trailer dedicated to the world of the stay-at-home mom. In other words, while several of the games featured are massive properties with a cultural base that make them obvious decisions for an anthology paying homage to video games, a lot of the episodes feel like an extension of promoting.

will air on December 10, which implies a few of the show’s biggest games either have not released yet or were in development alongside the series. is clearly the strangest and most awkward addition given the sport’s fate, but this – the upcoming sci-fi game from Wizards of the Coast’s Archetype Entertainment – features one of the crucial exhausting and indulgent episodes yet. The game was announced lower than a 12 months ago and we’ve not even seen it in motion. Wizards of the Coast properties also appear within the episode once more. Again, it makes more sense in a business transaction than in telling 15 stories because someone actually thought they were value telling.

This is not the only episode of PlayStation. By far the worst and least self-aware episode of the series tells the story of a young woman who works as a courier for an organization that rewards employees for one of the best delivery times with proven cosmetic upgrades. He leaves behind his monotonous corporate life by hanging out with a blue slime monster and escaping virtual reality (or possibly real? It’s not entirely clear) versions of PlayStation characters like Colossus and Kratos while riding his bike around town. See, you get up every morning with this attitude, attempting to get one of the best cosmetics, working your whole life on your careless corporate owners, however the really cool kids do not buy this technique with their silly jobs and as an alternative play PlayStation games? Corporations are evil and manipulate you into doing their bidding and providing terrible rewards, but returning to PlayStation is your secure space? Brand won’t ever hurt you? Or something? Unless you might be a developer under his umbrellaI suppose. It trades any type of coherent storytelling for appearances by multiple PlayStation characters in an effort to get fans clapping and cheering, and will easily be condensed right into a Super Bowl TV business.

Several episodes are strangely bland. This episode is a reasonably typical military shooter cutscene, characterised almost entirely by early twenty first century dreariness. The episode is great, but in case you put a gun to my head, I do not think I’d have the option to discover which game it’s from. Episodes from this era really stand out when the show relies on stylistic animation that does not mix in with the remaining of the show. These are 15 unique games, so why do half of them look the identical? This makes an enormous difference when they appear distinct, just like the episode based on , which summarizes the structure of roguelike fighting games, and the one based on , which abandons the photorealism utilized by most and captures the adventurous spirit of Mossmouth’s cave-exploring adventure.

Some adaptations are less faithful. The episode harks back to the early psychological horror arcade mega-hit, and the concept is interesting in a vacuum and leads to a few of the show’s most memorable sequences. However, within the context of a typically centuries-old story, it appears to be the officially licensed equivalent of the Disney character being pushed into the mansion of horror after entering the general public domain. doesn’t go all that tough in that direction, however it nonetheless turns the colourful action-platformer series right into a somewhat dark coming-of-age story that mixes the creator’s prestige storytelling leanings with the father-son dynamic of the titular robot hero and his creator. This is one in every of the standout episodes of the series, however it’s even higher like this one, and it may possibly’t erase the stench of cynical promoting that hangs over your entire series.

is, in a word, unequal. The animation is stunning, however it appears like Blur Studio has leaned too heavily on its experience in creating emotion-building trailers designed to lure customers to the closest game store. When creator Tim Miller announced the show again at Gamescom in Augusthe tearfully called it a “love letter” to video games. The result, nonetheless, is something that appears more like a group of pricey advertisements, one in every of which is for a game that may now not even be played.

This article was originally published on : kotaku.com
Continue Reading

Video Games

December’s can’t-miss game releases, free Amazon games for Prime members, and more holiday season tips

Published

on

By

Picture: : Sony, BioWare, Lucasfilm / Amazon / Team17 / Kotaku, Lego/Kotaku, NetEase / Papergames / MachineGames / Kotaku, Sony, Screenshot: : BioWare/Kotaku, Microsoft, Interactive Warner Bros, Koei Tecmo / Kotaku Games

Holiday sales and giveaways are in full swing this week, and we have got a roundup of all of the games Amazon is gifting away to Prime members, the very best games to purchase within the PlayStation thirtieth Anniversary sale, and more.

This article was originally published on : kotaku.com
Continue Reading

Video Games

This week we got our first look at the Joy-Con Switch 2

Published

on

By

Picture: : Hailey Welch / Kotaku, Sony, Nintendo/Kotaku, Genki / EA / Activision / Capcom / Marvel / Square Enix / Kotaku, Ubisoft, Blizzard, Sega/Xbox/Warhorse/Capcom/Ubisoft/Kotaku, From software, Photo: : Michael San Diego (Shutterstock)

(*2*)

This week’s low-quality video gave us a first look at the Joy-Con that shall be utilized by the Nintendo Switch successor. Additionally, Sony celebrated PlayStation’s thirtieth anniversary by including the original console’s startup sound on PS5, together with customization options that allow people to use familiar sounds from other PlayStation consoles to the current console’s UI. Read these and other top stories of the week.

This article was originally published on : kotaku.com
Continue Reading
Advertisement

OUR NEWSLETTER

Subscribe Us To Receive Our Latest News Directly In Your Inbox!

We don’t spam! Read our privacy policy for more info.

Trending